Pozycjonowanie stron globalnie

czyli jak efektywnie zwiększać zyski w kraju i za granicą

Pozycjonowanie stron globalnie

czyli jak efektywnie zwiększać zyski w kraju i za granicą

Pozycjonowanie globalne to usługa stworzona z myślą o biznesach o zasięgu ogólnopolskim lub międzynarodowym, a więc firmom oferującym swoje produkty i usługi konsumentom bez względu na ich aktualne miejsce pobytu.

Poprzez pozycjonowanie słów kluczowych o rozległym spektrum zasięgu, usługa pozycjonowania globalnego pozwala na skierowanie przekazu marketingowego do szerokiego grona odbiorców, niezależnie od ich wieku, narodowości lub płci.

W praktyce jest to nasza najbardziej kompleksowa usługa SEO, uwzględniająca następujące działania:

1. Audyt i optymalizacja witryny

Audyt SEO stanowi dogłębną analizę zgodności Twojej witryny z algorytmami indeksującymi wyszukiwarek internetowych, dzięki którym strona generuje odpowiednią częstotliwość odwiedzin (tzw. ruch)

Szczególnie w przypadku dużych, złożonych serwisów audyt seo wymaga profesjonalnego, kompleksowego podejścia uwzględniającego takie czynniki jak: tzw. crawling witryny (sposób "przemieszczania się robotów indeksujących po stronie"), struktura adresów URL oraz system nawigacji oraz sposób prezentacji strony w wynikach wyszukiwania (tzw. SERP). 

Efektem końcowym audytu jest ujawnienie występujących aktualnie błędów, problemów oraz niedociągnięć optymalizacyjnych, przez które Twoja strona nie dostarczała Ci zadowalającej liczby klientów.

2. Analiza słów kluczowych i widoczności strony

Analiza słów kluczowych pozwala na identyfikację fraz kluczowych, które są przedmiotem tzw. rankowania witryny przy pomocy algorytmów indeksujących.

Rozmieszczenie na Twojej witrynie takich elementów jak title, meta description, nagłowki oraz adres URL bezpośrednio wpływa na sposób, w jaki roboty indeksujące klasyfikują dane treści. Rezultatem działań optymalizacyjnych w powyższym zakresie jest poprawa widoczności strony pod kątem najbardziej rentownych, najlepiej rokujących słów kluczowych. 

3. Analiza konkurencji

Analiza metod i praktyk stosowanych przez Twoją najbliższą konkurencję jest bezcennym źródłem informacji, demonstrującym faktyczną efektywność poszczególnych działań SEO wykorzystywanych w Twojej branży.

Przykładowo, jeśli witryna konkurencji znajduje się w tzw. TOP 10 wyników wyszukiwań (np. "Kredyt hipoteczny"), to z pewnością wynika to z odpowiednich działań, których podjęcie zaowocowało wysoką pozycją witryny.

Zatem najlepszą metodą na przygotowanie odpowiedniej strategii rynkowej rywalizacji jest analiza konkurencyjnych metod oraz wyciągnięcie stosownych wniosków.

W ramach badania konkurencji przeprowadza się tzw. Analizę Content Gap polegającą na porównaniu różnicy w treści marketingowych prezentowanych przez Twój biznes z analogicznym contentem serwowanym przez Twoją konkurencję. Dzięki temu możemy w szybki sposób nadrobić potencjalne braki w tym zakresie, generując większe zyski.

Z kolei tzw. analiza linków sprowadza się do badania ilości, jakosci i źródeł pochodzenia linków wykorzystywanych przez Twoją konkurencję w toku promowania własnego biznesu, co umożliwia opracowanie odpowiedniej strategii link-buildingowej

4. Pozyskiwanie linków oraz content marketing

Content marketinglinkbuilding są bezpośrednim efektem przeprowadzonej w punkcie 3 analizy konkurencji, w wyniku którego uzyskujemy możliwość wdrożenia indywidualnie opracowanej strategii pozycjonowania SEO.

W praktyce, uzyskane informacje pozwalają na tworzenie wartościowych treści oraz publikowanie ich na poczytnych blogach, portalach informacyjnych, kanałach social media oraz specjalistycznych witrynach. W konsekwencji, Twoja witryna pozyska znaczne ilości jakościowych tzw. backlinków, a więc odnośników prowadzących bezpośrednio do Twojej strony, co pomaga w poprawie reputacji Twojego brandu oraz zwiększeniu zysków.

Co istotne, na podstawie analizy Content Gap oraz przy uwzględnieniu aktualnych trendów tworzymy interesujące i angażujące treści, które gwarantują efektywny wzrost rozgłosu na temat Twojej marki. 

5. Monitorowanie i raportowanie efektywności

W celu zmaksymalizowania efektywności kosztowej działań SEO konieczne jest stałe, cykliczne monitorowanie rezultatów podjętych działań. Dlatego, w ustalonych odstępach czasu, będziesz otrzymywać kompleksowy raport z całokształtu naszej działalności na rzecz poprawy Twojej renomy i rentowności na rynku.

Pozycjonowanie globalne to usługa stworzona z myślą o biznesach o zasięgu ogólnopolskim lub międzynarodowym, a więc firmom oferującym swoje produkty i usługi konsumentom bez względu na ich aktualne miejsce pobytu.

Poprzez pozycjonowanie słów kluczowych o rozległym spektrum zasięgu, usługa pozycjonowania globalnego pozwala na skierowanie przekazu marketingowego do szerokiego grona odbiorców, niezależnie od ich wieku, narodowości lub płci.

W praktyce jest to nasza najbardziej kompleksowa usługa SEO, uwzględniająca następujące działania:

1. Audyt i optymalizacja witryny

Audyt SEO stanowi dogłębną analizę zgodności Twojej witryny z algorytmami indeksującymi wyszukiwarek internetowych, dzięki którym strona generuje odpowiednią częstotliwość odwiedzin (tzw. ruch)

Szczególnie w przypadku dużych, złożonych serwisów audyt seo wymaga profesjonalnego, kompleksowego podejścia uwzględniającego takie czynniki jak: tzw. crawling witryny (sposób "przemieszczania się robotów indeksujących po stronie"), struktura adresów URL oraz system nawigacji oraz sposób prezentacji strony w wynikach wyszukiwania (tzw. SERP). 

Efektem końcowym audytu jest ujawnienie występujących aktualnie błędów, problemów oraz niedociągnięć optymalizacyjnych, przez które Twoja strona nie dostarczała Ci zadowalającej liczby klientów.

2. Analiza słów kluczowych i widoczności strony

Analiza słów kluczowych pozwala na identyfikację fraz kluczowych, które są przedmiotem tzw. rankowania witryny przy pomocy algorytmów indeksujących.

Rozmieszczenie na Twojej witrynie takich elementów jak title, meta description, nagłowki oraz adres URL bezpośrednio wpływa na sposób, w jaki roboty indeksujące klasyfikują dane treści. Rezultatem działań optymalizacyjnych w powyższym zakresie jest poprawa widoczności strony pod kątem najbardziej rentownych, najlepiej rokujących słów kluczowych. 

3. Analiza konkurencji

Analiza metod i praktyk stosowanych przez Twoją najbliższą konkurencję jest bezcennym źródłem informacji, demonstrującym faktyczną efektywność poszczególnych działań SEO wykorzystywanych w Twojej branży.

Przykładowo, jeśli witryna konkurencji znajduje się w tzw. TOP 10 wyników wyszukiwań (np. "Kredyt hipoteczny"), to z pewnością wynika to z odpowiednich działań, których podjęcie zaowocowało wysoką pozycją witryny.

Zatem najlepszą metodą na przygotowanie odpowiedniej strategii rynkowej rywalizacji jest analiza konkurencyjnych metod oraz wyciągnięcie stosownych wniosków.

W ramach badania konkurencji przeprowadza się tzw. Analizę Content Gap polegającą na porównaniu różnicy w treści marketingowych prezentowanych przez Twój biznes z analogicznym contentem serwowanym przez Twoją konkurencję. Dzięki temu możemy w szybki sposób nadrobić potencjalne braki w tym zakresie, generując większe zyski.

Z kolei tzw. analiza linków sprowadza się do badania ilości, jakosci i źródeł pochodzenia linków wykorzystywanych przez Twoją konkurencję w toku promowania własnego biznesu, co umożliwia opracowanie odpowiedniej strategii link-buildingowej

4. Pozyskiwanie linków oraz content marketing

Content marketinglinkbuilding są bezpośrednim efektem przeprowadzonej w punkcie 3 analizy konkurencji, w wyniku którego uzyskujemy możliwość wdrożenia indywidualnie opracowanej strategii pozycjonowania SEO.

W praktyce, uzyskane informacje pozwalają na tworzenie wartościowych treści oraz publikowanie ich na poczytnych blogach, portalach informacyjnych, kanałach social media oraz specjalistycznych witrynach. W konsekwencji, Twoja witryna pozyska znaczne ilości jakościowych tzw. backlinków, a więc odnośników prowadzących bezpośrednio do Twojej strony, co pomaga w poprawie reputacji Twojego brandu oraz zwiększeniu zysków.

Co istotne, na podstawie analizy Content Gap oraz przy uwzględnieniu aktualnych trendów tworzymy interesujące i angażujące treści, które gwarantują efektywny wzrost rozgłosu na temat Twojej marki. 

5. Monitorowanie i raportowanie efektywności

W celu zmaksymalizowania efektywności kosztowej działań SEO konieczne jest stałe, cykliczne monitorowanie rezultatów podjętych działań. Dlatego, w ustalonych odstępach czasu, będziesz otrzymywać kompleksowy raport z całokształtu naszej działalności na rzecz poprawy Twojej renomy i rentowności na rynku.