Ile kosztuje pozycjonowanie strony? Cennik pozycjonowania
- 30 grudnia 2019
- SEO
Ile kosztuje pozycjonowanie strony? Cennik pozycjonowania
- 30 grudnia 2019
- Izabela Kaczmarska
- SEO
Pozycjonowanie to obowiązkowy wydatek dla każdego, kto chce, aby jego witryna www była dobrze widoczna w wyszukiwarce. Jeśli zastanawiasz się jakie są ceny pozycjonowania i ile kosztuje SEO to koniecznie zapoznaj się z tym artykułem! Zestawiliśmy najpopularniejsze na rynku cenniki SEO i przygotowaliśmy praktyczne zakresy kosztów pozycjonowania.
Cennik pozycjonowania – różne warianty
Do wyznaczenia ceny pozycjonowania można podejść na kilka różnych sposobów. Jeśli poszukujesz usług SEO to na pewno spotkałeś się z firmami, które oferują takie formy rozliczeń jak:
- Abonament miesięczny (z jedno lub kilkumiesięcznym okresem wypowiedzenia),
- Płatność za konwersję (czyli za wykonaną akcję, w momencie kiedy klient wykonuje pewną czynność np. rejestracja na warsztaty – wtedy agencja SEO pobiera opłatę),
- Wycena płatności za ruch (często spotykane np. w przypadku portali internetowych),
- Modele mieszane (tworzone pod konkretnego klienta, spersonalizowane)
Różne agencje SEO oferują różne formy rozliczenia. To wygodne rozwiązanie dla klientów, którzy mogą wybrać najlepszy dla siebie wariant.
Najpopularniejszą metodą rozliczenia są ostatnio miesięczne abonamenty, czyli usługi SEO on demand (na żądanie). Klienci coraz częściej unikają wiążących umów z kilkumiesięcznym okresem wypowiedzenia.
My także uważamy, że najlepszą dla obu stron (klienta i firmy SEO) jest jasna i klarownie określająca zakres wykonanych usług umowa na czas nieokreślony z 1 miesiącem wypowiedzenia. Czyli rozliczenie pakietowe, które w zależności od agencji zawiera różny zakres i różni się ceną.
Tabela: Pozycjonowanie: koszty i różne formy rozliczenia, przegląd
Najczęściej spotykane na rynku ceny pozycjonowania plasują się następująco:
Forma rozliczenia | Widełki cen |
Miesięczny abonament / Cena za miesiąc obsługi | 400 zł – 15 000 zł |
Wynagrodzenie za efekt | % w zależności od osiągniętego celu |
Stawka za godzinę pracy specjalisty SEO | 200 zł – 300 zł |
Jak widzisz, ceny pozycjonowania są bardzo różne. Wszystko zależy od tego ile pracy trzeba włożyć i co jest do zrobienia.
Zupełnie inaczej wyglądają jednorazowe działania SEO, które mają zoptymalizować statyczną stronę usługową, która zawiera kilka podstron, a inaczej pozycjonowanie dynamicznego portalu informacyjnego, w ramach którego funkcjonuje sklep internetowy (czyli kilka/kilkanaście tysięcy podstron).
W pierwszym przypadku musisz się nastawić na jednorazowy koszt, a całość prac można wykonać w ciągu jednego miesiąca.
W drugim przypadku koszty pozycjonowania będą rozłożone w czasie i konieczna jest stała obsługa SEO i bieżąca optymalizacja treści i podstron.
Cena pozycjonowania różni się w zależności od rodzaju Twojej strony
Aby ułatwić Ci określić ile kosztuje pozycjonowanie Twojej strony przygotowaliśmy przykładowe zestawienie kilku wariantów sytuacji i ceny pozycjonowania.
Przykładowy cennik SEO i pozycjonowania:
Potrzeba | Rodzaj strony | Cena |
Optymalizacja całej strony od podstaw | Prosta strona prezentująca ofertę | 1 000 zł – 4 000 zł jednorazowo |
Optymalizacja całej strony od podstaw | Rozbudowany sklep internetowy, portal – ponad kilkaset podstron | 5 000 zł – 15 000 zł jednorazowo (lub nawet więcej!) lub rozłożone na kilka miesięcy działań |
Stała optymalizacja strony i link building | Lokalna, mało konkurencyjna branża | 800 zł – 1500 zł miesięcznie |
Stała optymalizacja strony i link building | Ogólnopolska, mało konkurencyjna branża | 1500 zł – 2500 zł |
Stała optymalizacja strony i link building | Ogólnopolska, frazy średnio konkurencyjne | 2500 zł – 5000 zł |
Stała optymalizacja strony i link building | Ogólnopolska, frazy wysoko konkurencyjne | 5000 zł – 15000 zł |
Zwiększenie ruchu na wybranej podstronie | Landing Page z ofertą / formularzem zapisu / kontaktem | Uzależniona od konwersji lub pakietowa 800 zł – 1500 zł |
Content marketing i teksty pisane pod SEO | Każdy rodzaj stron | 20 zł – 100 zł za 1000 znaków (cena w zależności od branży) |
Drobne poprawki na stronie, która już jest dobrze wypozycjonowana | Usługowa / sklep internetowy / blog | 200 zł – 300 zł za godzinę pracy specjalisty |
W zależności od Twoich potrzeb na dany moment możesz wybrać różne formy usług SEO – doraźne lub stałe.
Jaki jest optymalny budżet na działania SEO?
Nie bez znaczenia jest także Twój budżet na działania SEO. Im większy, tym więcej można osiągnąć.
Zaawansowane działania SEO mogą kosztować nawet kilkanaście tysięcy miesięcznie! Nie oszukujmy się. Większość małych firm może początkowo tylko pomarzyć o takim budżecie.
Nie musisz jednak od razu wydawać kilkunastu tysięcy.
Pojawia się pytanie: Jaki jest najmniejszy, sensowny koszt pozycjonowania strony internetowej, który przyniesie efekty?
Jeśli chcesz szybko zauważyć efekty pozycjonowania (po 2-3 miesiącach) to korzystając z usług w cenie 400 zł możesz się, delikatnie mówiąc, nieco rozczarować.
10 lat pracy z naszymi klientami pozwoliło nam ocenić minimalny koszt pozycjonowania strony. Taki, który w stosunkowo krótkim czasie (pamiętajmy, że pozycjonowanie to inwestycja długofalowa), przyniesie wymierne efekty.
Startowa cena pozycjonowania, przy której można spodziewać się dobrych i trwałych efektów to minimum 1500 – 2500 zł za miesiąc. Czy jest to dużo? Oceń sam. |
Z naszego doświadczenia wynika, że schodząc poniżej tej kwoty znacznie spowalniamy otrzymanie rezultatów. A w SEO chodzi przede wszystkim o wyniki.
To właśnie takie stawki są standardem w branży marketingu internetowego (o ile mówimy o profesjonalnych usługach, a nie amatorskiej optymalizacji wykonanej przez samozwańczego specjalistę).
Jeśli chcesz nawiązać stałą współpracę z firmą zajmującą się pozycjonowaniem to musisz liczyć się z kosztem co najmniej 1500 zł.
Jakich efektów można się spodziewać płacąc 2000 zł miesięcznie za SEO?
2-3 miesiące działań to czas, po którym wszystkie wskaźniki powinny pójść mocno w górę. Jeśli tak się nie dzieje to coś jest nie tak.
Czy na bieżąco monitorujesz efekty działań prowadzonych przez firmę, z którą współpracujesz?
Zobacz jak prezentują się wyniki dobrze prowadzonych działań SEO na przestrzeni kilku miesięcy:
Jeśli nie masz doświadczenia w marketingu internetowym, to warto, abyś zdobył podstawową wiedzę z tego zakresu zanim przystąpisz do współpracy z firmą.
Niestety, znamy przypadki z branży, gdzie agencje SEO żerują na niewiedzy klienta i realnie wykonywana na zapleczu strony praca nijak ma się do tego co zostało przedstawione w ofercie.
Nieświadomy klient nie sprawdzi przecież co faktycznie zostało zmienione w kodzie strony.
W Linkjuice stawiamy na edukację klienta, dlatego zawsze możesz liczyć na wartościowe objaśnienia na temat naszej pracy.
Dlaczego cena pozycjonowania może być aż tak różna?
Przede wszystkim wpływa na nią zakres usług SEO. To, co można zrobić w cenie 400 zł będzie znacznie różniło się od pakietu usług za 5 tysięcy.
Różne agencje na pewno przedstawią Ci różniące się zakresem oferty.
Zanim wybierzesz firmę do współpracy porównaj kilka ofert i wybierz najbardziej kompleksowy względem ceny zakres obsługi.
Nie śpiesz się przy wyborze. Pozycjonowanie to bardzo ważna inwestycja i nie warto podejmować ją pod wpływem impulsu. Ale jeśli czytasz ten artykuł, to na pewno o tym wiesz!
W skrócie, to, co wpływa na cennik SEO i zakres jego cen to:
Ilość optymalizowanych w ciągu miesiąca podstron | 5 podstron, czy 50? to ma znaczenie zwłaszcza w przypadku rozbudowanych sklepów internetowych |
Rodzaj analityki i częstotliwość raportowania efektów | Co miesiąc, czy kwartalnie? |
Zakres przeprowadzonego na wstępie audytu | Bez tego nie ma sensu zaczynać! działając na oślep osiągniesz dużo gorsze wyniki |
Rodzaj i ilość wykonywanych w ramach obsługi działań z zakresu pozycjonowania | Teksty SEO na stronę, content marketing, link building, optymalizacja adresów URL i technicznego zaplecza strony |
Bieżąca optymalizacja witryny w oparciu o zmieniające się algorytmy Google | Czy wchodzi w zakres obsługi? Jak często? |
Omówione wyżej czynniki to składowe oferty.
Na koszt pozycjonowania strony www wpływają także cechy Twojej strony takie jak:
- rodzaj branży,
- konkurencyjność w branży pod kątem fraz,
- rozbudowanie strony,
- historia domeny i strony.
W większości przypadków musisz liczyć się więc z koniecznością indywidualnej wyceny usług pozycjonowania.
Dlaczego cena pozycjonowania nie powinna być za niska?
Zbyt niski koszt pozycjonowania strony internetowej w Google powinien wzbudzić Twoją podejrzliwość. Jeśli ktoś oferuje Ci usługi za 500 zł miesięcznie to co jest w stanie zawrzeć w takim pakiecie?
Zapewne nie znajdzie się tam analiza, ani zadowalająca ilość optymalizowanych podstron, ani nowych tekstów na Twoją stronę.
Drobne zmiany na stronie i niewystarczająca ilość nowych treści i linków = brak widocznych efektów w wyszukiwarkach i Twoje niezadowolenie |
Jeśli zależy Ci na efektach, musisz nieco zainwestować. Ważne jest, aby nie przesadzać także w drugą stronę.
Koszt pozycjonowania strony internetowej nie zawsze jest bezpośrednio związany z efektami.
Nie można założyć, że im więcej wydamy, tym lepszy efekt osiągniemy.
Ważne jest, aby działania SEO były poprzedzone analizą.
Nawet jeśli wydasz dużo pieniędzy na teksty SEO na Twoją stronę, ale nie będą one zgodne z wytycznymi odnośnie fraz kluczowych, które powinny powstać na wcześniejszym etapie, to możesz nie uzyskać zadowalających efektów.
Cena pozycjonowania – podsumowanie
Na to, ile kosztuje pozycjonowanie strony internetowej, nie ma jednoznacznej odpowiedzi.
Najtańsze oferty to kwoty rzędu kilkuset złotych, a najdroższe to pakiety na kwoty kilkunastu tysięcy.
W Linkjuice propagujemy racjonalne podejście do tematu. Wydaj tyle ile trzeba, aby widzieć efekty! W wielu przypadkach 1500 – 2500 zł na start dla średniej wielkości strony w zupełności wystarczy.
To, o czym musisz pamiętać, to fakt, że inwestycja w pozycjonowanie to zazwyczaj stały koszt, który ponosisz co miesiąc. Wbrew pozorom, aby wypozycjonować stronę trzeba poświęcić na to sporo czasu i uwagi.
Liczą się detale, o których wie tylko specjalista. Jest to czasochłonny proces, dlatego większość takich usług rozkłada się na miesiące i wykonuje się prace krok po kroku.
Dobra analiza i audyt oraz praktyczne wnioski z nich płynące to podstawa jeśli chcemy szybko widzieć rezultaty.
Jeśli chcesz poznać naszą ofertę i skorzystać z bezpłatnej konsultacji SEO skontaktuj się z nami.
Izabela Kaczmarska. Strateg z wieloletnim doświadczeniem w marketingu internetowym, analityk, copywriter. Od 6 lat współpracuje z agencjami reklamowymi tworząc i realizując holistyczne strategie reklamowe dla marek z różnych branż.
Zamów bezpłatną konsultację
Oferujemy opracowanie oraz wdrożenie kampanii SEO dla Twojej witryny internetowej. Zwiększamy widoczność serwisów internetowych od 10 lat. Zaufaj ekspertom.
Pozycjonowanie to obowiązkowy wydatek dla każdego, kto chce, aby jego witryna www była dobrze widoczna w wyszukiwarce. Jeśli zastanawiasz się jakie są ceny pozycjonowania i ile kosztuje SEO to koniecznie zapoznaj się z tym artykułem! Zestawiliśmy najpopularniejsze na rynku cenniki SEO i przygotowaliśmy praktyczne zakresy kosztów pozycjonowania.
Cennik pozycjonowania – różne warianty
Do wyznaczenia ceny pozycjonowania można podejść na kilka różnych sposobów. Jeśli poszukujesz usług SEO to na pewno spotkałeś się z firmami, które oferują takie formy rozliczeń jak:
- Abonament miesięczny (z jedno lub kilkumiesięcznym okresem wypowiedzenia),
- Płatność za konwersję (czyli za wykonaną akcję, w momencie kiedy klient wykonuje pewną czynność np. rejestracja na warsztaty – wtedy agencja SEO pobiera opłatę),
- Wycena płatności za ruch (często spotykane np. w przypadku portali internetowych),
- Modele mieszane (tworzone pod konkretnego klienta, spersonalizowane)
Różne agencje SEO oferują różne formy rozliczenia. To wygodne rozwiązanie dla klientów, którzy mogą wybrać najlepszy dla siebie wariant.
Najpopularniejszą metodą rozliczenia są ostatnio miesięczne abonamenty, czyli usługi SEO on demand (na żądanie). Klienci coraz częściej unikają wiążących umów z kilkumiesięcznym okresem wypowiedzenia.
My także uważamy, że najlepszą dla obu stron (klienta i firmy SEO) jest jasna i klarownie określająca zakres wykonanych usług umowa na czas nieokreślony z 1 miesiącem wypowiedzenia. Czyli rozliczenie pakietowe, które w zależności od agencji zawiera różny zakres i różni się ceną.
Tabela: Pozycjonowanie: koszty i różne formy rozliczenia, przegląd
Najczęściej spotykane na rynku ceny pozycjonowania plasują się następująco:
Forma rozliczenia | Widełki cen |
Miesięczny abonament / Cena za miesiąc obsługi | 400 zł – 15 000 zł |
Wynagrodzenie za efekt | % w zależności od osiągniętego celu |
Stawka za godzinę pracy specjalisty SEO | 200 zł – 300 zł |
Jak widzisz, ceny pozycjonowania są bardzo różne. Wszystko zależy od tego ile pracy trzeba włożyć i co jest do zrobienia.
Zupełnie inaczej wyglądają jednorazowe działania SEO, które mają zoptymalizować statyczną stronę usługową, która zawiera kilka podstron, a inaczej pozycjonowanie dynamicznego portalu informacyjnego, w ramach którego funkcjonuje sklep internetowy (czyli kilka/kilkanaście tysięcy podstron).
W pierwszym przypadku musisz się nastawić na jednorazowy koszt, a całość prac można wykonać w ciągu jednego miesiąca.
W drugim przypadku koszty pozycjonowania będą rozłożone w czasie i konieczna jest stała obsługa SEO i bieżąca optymalizacja treści i podstron.
Cena pozycjonowania różni się w zależności od rodzaju Twojej strony
Aby ułatwić Ci określić ile kosztuje pozycjonowanie Twojej strony przygotowaliśmy przykładowe zestawienie kilku wariantów sytuacji i ceny pozycjonowania.
Przykładowy cennik SEO i pozycjonowania:
Potrzeba | Rodzaj strony | Cena |
Optymalizacja całej strony od podstaw | Prosta strona prezentująca ofertę | 1 000 zł – 4 000 zł jednorazowo |
Optymalizacja całej strony od podstaw | Rozbudowany sklep internetowy, portal – ponad kilkaset podstron | 5 000 zł – 15 000 zł jednorazowo (lub nawet więcej!) lub rozłożone na kilka miesięcy działań |
Stała optymalizacja strony i link building | Lokalna, mało konkurencyjna branża | 800 zł – 1500 zł miesięcznie |
Stała optymalizacja strony i link building | Ogólnopolska, mało konkurencyjna branża | 1500 zł – 2500 zł |
Stała optymalizacja strony i link building | Ogólnopolska, frazy średnio konkurencyjne | 2500 zł – 5000 zł |
Stała optymalizacja strony i link building | Ogólnopolska, frazy wysoko konkurencyjne | 5000 zł – 15000 zł |
Zwiększenie ruchu na wybranej podstronie | Landing Page z ofertą / formularzem zapisu / kontaktem | Uzależniona od konwersji lub pakietowa 800 zł – 1500 zł |
Content marketing i teksty pisane pod SEO | Każdy rodzaj stron | 20 zł – 100 zł za 1000 znaków (cena w zależności od branży) |
Drobne poprawki na stronie, która już jest dobrze wypozycjonowana | Usługowa / sklep internetowy / blog | 200 zł – 300 zł za godzinę pracy specjalisty |
W zależności od Twoich potrzeb na dany moment możesz wybrać różne formy usług SEO – doraźne lub stałe.
Jaki jest optymalny budżet na działania SEO?
Nie bez znaczenia jest także Twój budżet na działania SEO. Im większy, tym więcej można osiągnąć.
Zaawansowane działania SEO mogą kosztować nawet kilkanaście tysięcy miesięcznie! Nie oszukujmy się. Większość małych firm może początkowo tylko pomarzyć o takim budżecie.
Nie musisz jednak od razu wydawać kilkunastu tysięcy.
Pojawia się pytanie: Jaki jest najmniejszy, sensowny koszt pozycjonowania strony internetowej, który przyniesie efekty?
Jeśli chcesz szybko zauważyć efekty pozycjonowania (po 2-3 miesiącach) to korzystając z usług w cenie 400 zł możesz się, delikatnie mówiąc, nieco rozczarować.
10 lat pracy z naszymi klientami pozwoliło nam ocenić minimalny koszt pozycjonowania strony. Taki, który w stosunkowo krótkim czasie (pamiętajmy, że pozycjonowanie to inwestycja długofalowa), przyniesie wymierne efekty.
Startowa cena pozycjonowania, przy której można spodziewać się dobrych i trwałych efektów to minimum 1500 – 2500 zł za miesiąc. Czy jest to dużo? Oceń sam. |
Z naszego doświadczenia wynika, że schodząc poniżej tej kwoty znacznie spowalniamy otrzymanie rezultatów. A w SEO chodzi przede wszystkim o wyniki.
To właśnie takie stawki są standardem w branży marketingu internetowego (o ile mówimy o profesjonalnych usługach, a nie amatorskiej optymalizacji wykonanej przez samozwańczego specjalistę).
Jeśli chcesz nawiązać stałą współpracę z firmą zajmującą się pozycjonowaniem to musisz liczyć się z kosztem co najmniej 1500 zł.
Jakich efektów można się spodziewać płacąc 2000 zł miesięcznie za SEO?
2-3 miesiące działań to czas, po którym wszystkie wskaźniki powinny pójść mocno w górę. Jeśli tak się nie dzieje to coś jest nie tak.
Czy na bieżąco monitorujesz efekty działań prowadzonych przez firmę, z którą współpracujesz?
Zobacz jak prezentują się wyniki dobrze prowadzonych działań SEO na przestrzeni kilku miesięcy:
Jeśli nie masz doświadczenia w marketingu internetowym, to warto, abyś zdobył podstawową wiedzę z tego zakresu zanim przystąpisz do współpracy z firmą.
Niestety, znamy przypadki z branży, gdzie agencje SEO żerują na niewiedzy klienta i realnie wykonywana na zapleczu strony praca nijak ma się do tego co zostało przedstawione w ofercie.
Nieświadomy klient nie sprawdzi przecież co faktycznie zostało zmienione w kodzie strony.
W Linkjuice stawiamy na edukację klienta, dlatego zawsze możesz liczyć na wartościowe objaśnienia na temat naszej pracy.
Dlaczego cena pozycjonowania może być aż tak różna?
Przede wszystkim wpływa na nią zakres usług SEO. To, co można zrobić w cenie 400 zł będzie znacznie różniło się od pakietu usług za 5 tysięcy.
Różne agencje na pewno przedstawią Ci różniące się zakresem oferty.
Zanim wybierzesz firmę do współpracy porównaj kilka ofert i wybierz najbardziej kompleksowy względem ceny zakres obsługi.
Nie śpiesz się przy wyborze. Pozycjonowanie to bardzo ważna inwestycja i nie warto podejmować ją pod wpływem impulsu. Ale jeśli czytasz ten artykuł, to na pewno o tym wiesz!
W skrócie, to, co wpływa na cennik SEO i zakres jego cen to:
Ilość optymalizowanych w ciągu miesiąca podstron | 5 podstron, czy 50? to ma znaczenie zwłaszcza w przypadku rozbudowanych sklepów internetowych |
Rodzaj analityki i częstotliwość raportowania efektów | Co miesiąc, czy kwartalnie? |
Zakres przeprowadzonego na wstępie audytu | Bez tego nie ma sensu zaczynać! działając na oślep osiągniesz dużo gorsze wyniki |
Rodzaj i ilość wykonywanych w ramach obsługi działań z zakresu pozycjonowania | Teksty SEO na stronę, content marketing, link building, optymalizacja adresów URL i technicznego zaplecza strony |
Bieżąca optymalizacja witryny w oparciu o zmieniające się algorytmy Google | Czy wchodzi w zakres obsługi? Jak często? |
Omówione wyżej czynniki to składowe oferty.
Na koszt pozycjonowania strony www wpływają także cechy Twojej strony takie jak:
- rodzaj branży,
- konkurencyjność w branży pod kątem fraz,
- rozbudowanie strony,
- historia domeny i strony.
W większości przypadków musisz liczyć się więc z koniecznością indywidualnej wyceny usług pozycjonowania.
Dlaczego cena pozycjonowania nie powinna być za niska?
Zbyt niski koszt pozycjonowania strony internetowej w Google powinien wzbudzić Twoją podejrzliwość. Jeśli ktoś oferuje Ci usługi za 500 zł miesięcznie to co jest w stanie zawrzeć w takim pakiecie?
Zapewne nie znajdzie się tam analiza, ani zadowalająca ilość optymalizowanych podstron, ani nowych tekstów na Twoją stronę.
Drobne zmiany na stronie i niewystarczająca ilość nowych treści i linków = brak widocznych efektów w wyszukiwarkach i Twoje niezadowolenie |
Jeśli zależy Ci na efektach, musisz nieco zainwestować. Ważne jest, aby nie przesadzać także w drugą stronę.
Koszt pozycjonowania strony internetowej nie zawsze jest bezpośrednio związany z efektami.
Nie można założyć, że im więcej wydamy, tym lepszy efekt osiągniemy.
Ważne jest, aby działania SEO były poprzedzone analizą.
Nawet jeśli wydasz dużo pieniędzy na teksty SEO na Twoją stronę, ale nie będą one zgodne z wytycznymi odnośnie fraz kluczowych, które powinny powstać na wcześniejszym etapie, to możesz nie uzyskać zadowalających efektów.
Cena pozycjonowania – podsumowanie
Na to, ile kosztuje pozycjonowanie strony internetowej, nie ma jednoznacznej odpowiedzi.
Najtańsze oferty to kwoty rzędu kilkuset złotych, a najdroższe to pakiety na kwoty kilkunastu tysięcy.
W Linkjuice propagujemy racjonalne podejście do tematu. Wydaj tyle ile trzeba, aby widzieć efekty! W wielu przypadkach 1500 – 2500 zł na start dla średniej wielkości strony w zupełności wystarczy.
To, o czym musisz pamiętać, to fakt, że inwestycja w pozycjonowanie to zazwyczaj stały koszt, który ponosisz co miesiąc. Wbrew pozorom, aby wypozycjonować stronę trzeba poświęcić na to sporo czasu i uwagi.
Liczą się detale, o których wie tylko specjalista. Jest to czasochłonny proces, dlatego większość takich usług rozkłada się na miesiące i wykonuje się prace krok po kroku.
Dobra analiza i audyt oraz praktyczne wnioski z nich płynące to podstawa jeśli chcemy szybko widzieć rezultaty.
Jeśli chcesz poznać naszą ofertę i skorzystać z bezpłatnej konsultacji SEO skontaktuj się z nami.
Izabela Kaczmarska. Strateg z wieloletnim doświadczeniem w marketingu internetowym, analityk, copywriter. Od 6 lat współpracuje z agencjami reklamowymi tworząc i realizując holistyczne strategie reklamowe dla marek z różnych branż.
Zamów bezpłatną konsultację
Oferujemy opracowanie oraz wdrożenie kampanii SEO dla Twojej witryny internetowej. Zwiększamy widoczność serwisów internetowych od 8 lat. Zaufaj ekspertom.