Kategoria: Link-building

Linki przychodzące to bardzo ważny element w kampaniach SEO. Dzięki linkom przychodzącym Twoja witryna zyskuje w rankingu wyników wyszukiwania. Przemyślana strategia pozyskiwania linków, czyli tzw. link building, powinna bazować na analizie konkurencji i ocenie potencjału źródeł zewnętrznych z których możesz linkować do Twojej strony. Nie tylko ilość linków, ale ich jakość wpływa sukces korzystania z […]

Czym jest reputacja? Reputacja to mniejszy lub większy zbiór pozytywnych lub negatywnych opinii na nasz temat. O ile w życiu prywatnym mamy jedynie ograniczoną możliwość wpływu na sposób, w jaki jesteśmy postrzegani, o tyle w przypadku naszej domeny internetowej dysponujemy bardzo wydatnymi możliwościami kreowania naszej renomy. I na tym własnie polega tzw. Linkbuilding – jest […]

Pozyskiwanie linków do strony internetowej to kluczowy element każdej skutecznej kampanii SEO przeprowadzanej w agencji Linkjuice. Linki prowadzące do Twojej witryny świadczą o jej reputacji i znaczeniu w wyszukiwarce Google. Im więcej jakościowych odnośników wskazujących na Twoją stronę w sieci, tym wyższa jej pozycja. Odnośniki to swego rodzaju paliwo napędzające wzrost witryny w wynikach wyszukiwania. […]