Kategoria: <span>SEO</span>

Linkowanie wewnętrzne to jedno z działań, które powinno zostać wdrożone w ramach optymalizacji witryny. Odpowiednie linkowanie wewnętrzne może poprawić pozycje poszczególnych stron czy kategorii. Ma również znaczący wpływ na długość kontaktu użytkownika z Twoją witryną oraz sposób nawigacji. W tym wpisie dowiesz się: Podstawy – co to jest hiperłącze i jak zrobić odnośnik do strony? […]

Pozycjonowanie strony www to jeden z kluczowych elementów marketingu internetowego. Jest narzędzie powszechnie stosowane przez większość firm działających w sieci, dlatego w wielu branżach widać dużą konkurencję pomiędzy poszczególnymi witrynami. Każdy chce wyprzedzić konkurentów i znaleźć się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Pozycjonowanie long tail jest strategią, która pomoże Ci przebić konkurencję i dotrzeć do […]

Rich snippets – co to jest i jak działa? Poza standardowymi działaniami z obszaru SEO można zastosować jeszcze wiele wdrożeń na stronie związanych z optymalizacją dla wyszukiwarek, które mogą zwiększyć ilość ruchu na Twojej stronie. Jednym ze sposobów na lepszą prezentację Twojej strony w wynikach wyszukiwania Google jest zastosowanie rich snippets. W tym wpisie wyjaśniamy […]

Od sposobu w jaki przygotujemy naszą stronę internetową będzie zależało jej poprawne wyświetlanie się w wyszukiwarce. Działania z obszaru SEO mają na celu udoskonalić Twoją witrynę i sprawić, że będzie ona dobrze dostępna i wysoko oceniania przez algorytmy Google. Algorytmy te, skanują strony i analizują treści na nich zawarte pod różnym kątem. W tym wpisie […]

Pozycjonowanie to obowiązkowy wydatek dla każdego, kto chce, aby jego witryna www była dobrze widoczna w wyszukiwarce. Jeśli zastanawiasz się jakie są ceny pozycjonowania i ile kosztuje SEO to koniecznie zapoznaj się z tym artykułem! Zestawiliśmy najpopularniejsze na rynku cenniki SEO i przygotowaliśmy praktyczne zakresy kosztów pozycjonowania.  Cennik pozycjonowania – różne warianty Do wyznaczenia ceny […]

SEO to jedno z podstawowych działań marketingu internetowego. Jeśli prowadzisz jakiekolwiek działanie w internecie, które mają dotrzeć do finalnego odbiorcy (klienta) powinieneś wiedzieć co to jest SEO i jak wpływa na Twoją widoczność w internecie. W tym artykule wyjaśniamy jak działa SEO i na czym polega optymalizacja stron www. Co to jest SEO (Search Engine […]

Wśród narzędzi ułatwiających pracę nie tylko specjaliście ds. SEO, ale także „zwykłemu” użytkownikowi sieci, znajdują się tzw. zaawansowane operatory stosowane podczas wyszukiwania w Google. To specjalne operatory logiczne, przy pomocy których w ciekawy i pomocny sposób możemy zwiększyć, doprecyzować lub zawęzić wyniki wyszukiwania. Dzięki nim każdy autor (lub opiekun) strony może sprawdzić czy publikowane przez […]